Tolka unveils new personalized advertisement delivery system

Tolka ADS allows broadcasters to deliver specific promotional content and commercials to targeted groups

Tolka announces a major addition to its range. Tolka ADS is a personalized advertisement delivery system which allows broadcasters to deliver specific promotional content and commercials to targeted groups within their transmission footprint. A key feature of Tolka ADS is that no internet return path is needed.

Source: Tolka

The Content Insertion capability within Tolka ADS allows broadcasters to insert relevant and localized advertising for audiences across different regions. Easy to integrate with existing playout automation systems, it automatically preschedules and splices video and audio content ahead of transmission, ensuring frame-accurate insertion.  Video and banner ads are fully supported. Segments from one or more compressed program streams can be substituted with alternative content. Time and duration can be precisely specified. Commercials can be tailored to selected demographic groups. The content substitution history can be logged for future reference.

www.tolka.tv

 

 

Anzeige

Die Power der KI-basierten Inhaltssuche in OpenMedia

Newsroom-Redakteure müssen heute mit engeren Deadlines, mehr Ausspielkanälen und vielen zusätzlichen Aufgaben zurechtkommen. Das Erstellen und Anpassen von Beiträgen für die lineare und nicht-lineare Verbreitung erfordert, die Menge verfügbarer Inhalte und Informationen effizient durchsuchen zu können.

In unserem rund einstündigen, kompakten Webinar am 27. Januar 2022 ab 11 Uhr erfahren Sie von uns und den Newsroom-Experten von OpenMedia/CGI mehr über die Wiederverwendung von Archivinhalten, die bessere Auswertung von Agentumeldungen in Echtzeit und die effektivere Überwachung von Social Media-Feeds mit Hilfe unseres KI-Tools Smart Media Engine.

Die Anmeldung ist kostenlos – wir freuen uns auf Sie!

www.us.cgi.com

 

 

 

Newsletter
Ja, ich möchte den Newsletter von FKT abonnieren