Josh Yagjian and Richard Kraemer join Riedel in North America

Riedel Communications announced that Richard Kraemer and Josh Yagjian have joined the company as regional sales representatives for North America.

Josh Yagjian (left) and Richard Kraemer

Source: Riedel Communications

Kraemer, who is based in Toronto, will oversee sales in Canada, while Boston-based Yagjian will help cover accounts in the Northeastern region of the U.S. Both come to Riedel with an abundance of experience between them and will provide excellent service and knowledge to the company’s expanding customer base in North America. Kraemer and Yagjian will both report to Rich Zabel, vice president of sales, Americas.

Kraemer has over 20 years of account management experience in the media production and broadcasting industries. He comes to Riedel from Genesis Integration Inc., where he served as an account manager specializing in government, corporate, and education. Prior to working at Genesis, Kraemer spent several years at Canon and Hitachi as an account manager, getting his initial start at JVC. Kraemer also gained technical experience at Panasonic as a product manager.

Yagjian has more than 15 years of account management experience, with the majority of it focused on selling video equipment for broadcast production. He comes to Riedel from Canon U.S.A., where he served as an account manager for the company’s broadcast customers, covering the entire Eastern Seaboard, with an emphasis on production truck companies, television networks, and colleges.

www.riedel.net

 

 

 

Wie eine moderne Workflow-Lösung helfen kann,
Herausforderungen bei der Content-Produktion zu bewältigen

Anzeige

Die Nachfrage nach ansprechendem, hochauflösendem Content und der weltweite Videokonsum sind im letzten Jahr um mehr als 60 % gestiegen. Durch das Streaming hochwertiger Filme, Serien, Animationen und Sportereignisse sind Videos zur neuen Normalität geworden und haben sich als effektivstes Medium für die Bereitstellung von Unterhaltungs- und Schulungsinhalten und zur Interaktion mit Zielgruppen etabliert.

Angesichts des großen Bedarfs und Wettbewerbs wird es höchste Zeit, sich Gedanken über den Aufbau eines flexiblen und verlässlichen Produktions-Workflows zu machen, in dem Rohdaten und fertige Inhalte auch in den Archiven jederzeit verfügbar sind und eine optimierte Zusammenarbeit der Kreativteams die Produktionszeiten beschleunigt.

Weiterlesen....

 

 

 

Newsletter
Ja, ich möchte den Newsletter von FKT abonnieren